.

Om Oss

Anleggsskolen tilbyr sikkerhetskurs og sertifisert opplæring på truck, kran og maskin. Skolen ble opprettet i Tromsø i 1988, og har i årenes løp vokst mye. Nå har vi egne undervisningslokaler i tillegg til et industriområde med en av Norges største maskinparker til opplæring. Troms er vårt primære virkeområde, og på forespørsel reiser vi til bedrifter og holder kurs. I tillegg til kursvirksomhet utfører vi også sakkyndig kontroll.

Velkommen til kurs hos oss! Kontakt oss gjerne på e-post hvis du vil vite mer!

• Vi er sertifisert av ASAS Sertifisering AS. Sertifiseringsnummer ATS - 054

• Undervisningen tilrettelegges etter behov, for eksempel ved lese- og skrivevansker eller for personer med andre utfordringer i å tilegne seg stoffet.

• Overnatting for kursdeltakere på kurssted. 10 enkeltrom med tilgang til stue/kjøkken, toalett/dusj.

ANSATTE

Attester

Hva våre kunder sier om oss
Francis Voie:
Ville bare uttrykke mine takk til dere hos Anleggskolen. Tok M4 lappen hos dere da jeg og min medsoldat var MP oppe i Bardufoss rundt denne tiden i fjor. Det var en flott opplevelse med kaffe ute på feltet.

Livet gikk videre, og etter militæret ble det jobb utenfor byggebransjen, men etter sommeren fikk jeg satt lappen i full sving da jeg fikk jobb hos Spenner Zementwerk i Berlin.

Kjører her en CAT 950H, og bunkrer masse til sementproduksjon. Uten militæret sin støtte og deres opplæring hadde jeg ikke kunne hatt en så trivelig jobb her i utlandet. Ville bare si takk, og gi et lite innblikk hva en av deres unge elever gjør 1 år senere.