Page Title

VELKOMMEN til ANLEGGSSKOLEN AS!

SIKKERHETSKURS, SERTIFISERT OPPLÆRING OG SAKKYNDIG KONTROLL

Vi leverer sikkerhetskurs og tilbyr sertifisert og dokumentert opplæring som gir kompetansebevis på masseforflyttningsmaskiner, truck, kran, lift og varme arbeider. Vi utfører også sakkyndig kontroll på truck, kran og masseforflyttningsmaskiner.

Våre instruktører har lang erfaring, både praktisk bransjeerfaring, og som klasserommet. De kjenner arbeidshverdagen til de som jobber ute og er samtidig dyktige formidlere av faget. Vi har dessuten en av Norges største maskinparker til opplæringsformål.

Våre kurs avholdes i Sørreisa, men vi kan også holde bedriftsinterne kurs på forespørsel ute hos kunde.

Kontakt oss gjerne på e-post hvis du vil vite mer!

OPPLÆRING

KONTROLL

Utleie av lift

Behov for å leie lift? Anleggsskolen AS leier ut lift for bruk i nærområdet. Ta kontakt med oss for mer informasjon og et tilbud.

E-post: post@anleggsskolen.no

KONTAKTINFORMASJON